Handelsbetingelser pr. 24. maj 2017.

 

HANDELSBETINGELSER

Vores webshop giver dig mulighed for at shoppe håndlavede tæpper til dit hjem i ro og mag. Lad dig inspirere af vores smukke kollektion, som du kan få sendt til den adresse, som du ønsker. Alle priser er i danske kroner (DKK).

 

SÅDAN PLACERER DU EN ORDRE

Du finder det produktet, du ønsker at købe og klikker derpå samt vælger størrelse. Derefter vælger du “Tilføj til kurv”. For at komme til betaling klikker du på ikonet ”Varekurv”, som du finder øverst i højre hjørne. For at gennemføre købet skal du udfylde adresse, kontakt informationer incl. email adresse. Når du har placeret ordren, modtager du en ordrebekræftelse på email fra Fabula Living ApS.

 

I tilfælde af evt. lagerdifference, og vi imod forventning ikke kan levere din ordre, vil du blive kontaktet på telefon eller mail. Vi forbeholder os retten til at annullere din bestilling/ordre i tilfælde af, at lagerbeholdningen var ukorrekt eller varen udsolgt ved bestillingstidspunktet.

 

RETURNERING

Fabula Living ApS tilbyder 14 dages returret gældende fra den dag du modtager dine varer. Udfyld retursedlen og vedlæg den i forsendelsespakken sammen med varerne. Varerne skal være ubrugte og være i samme stand som ved modtagelsen. Varerne skal stadig have tags og labels på samt være i original emballage. Hvis dette ikke er opfyldt, tages varerne ikke retur. Pakken skal sendes direkte til vores lageradresse. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre det fulde beløb til din konto. Vi tilbagebetaler kun beløbet til det kreditkort, der blev benyttet under købet. Bemærk at returnering af varer står for egen regning, husk derfor at gemme din kvittering som dokumentation for at varen er afsendt.

 

Varereturnering skal ske til adressen:

Fabula Living ApS, c/o Stabrand Spedition, Skagerakvej 8, 2150 Nordhavn, tlf. 22333966

 

REKLAMATIONER

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl eller mangler opstår ved slitage eller forkert brug.

I tilfælde af reklamation, fejl og mangler, eller ved udeblevne leveringer kontakt venligst kundeservice på email info@fabulaliving.dk. Ordrenummer eller fakturanummer bedes oplyst ved henvendelse.

Fabula Living ApS dækker ikke fragtomkostninger i forbindelse med evt. uberettiget reklamation.

 

FRAGTOMKOSTNINGER

Alle varer leveres fragtfrit til adresser i følgende lande: Danmark, Finland, Frankrig, Italien og Polen.

Alle varer sendes med UPS, der foretager levering. Ved mislykket leveringsforsøg bliver pakket leveret til nærmeste UPS Access Point, og kunden modtager et kort med information herom. Kunden har herefter 5 dages frist til afhentning af pakken. Hvis kunden ikke har afhentet pakken indenfor 5 dage, returneres pakken til Fabula Living ApS.

UPS har Access Points i følgende lande; AT, BE, CH, DE, DK, FI, FR, IT, LUX, NL, NO, PL, ES, SE, UK.

 

FORSENDELSE/LEVERING

Alle vores kunder modtager et tracking-nummer så de kan følge deres pakke.

Levering i Danmark tager 2-4 arbejdsdage.

Øvrige EU 2-8 arbejdsdage.

 

GENERELT

Vi sender alle vores varer som pakkepost, der gør det muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer. Varerne er forsikret under forsendelsen. Ved modtagelsen bedes du kontrollere pakkens indhold. Hvis pakken eller indholdet er beskadiget, når du modtager pakken skal du anmelde dette til GLS med det samme og senest 2 dage efter modtagelsen og returnere varen til os efterfølgende. Fabula Living ApS er ikke ansvarlig for varer, der er beskadiget under transporten.

 

BETALING

Hos Fabula Living ApS kan du betale med betalingskort som VISA, VISA/Dankort, MasterCard, VISA Electron, Maestro, Diners Club, . Beløbet vil blive trukket fra din konto, når varerne afsendes.

 

SIKKERHED

Kommunikation mellem betalingssystemet og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Betalingskortet, du anvender, skal være dit. Alle kredit-/betalingskortindehavere er genstand for validering og godkendelse fra kortudstederen. Hvis udstederen af dit betalingskort afviser betalingen, vil Fabula Living ApS ikke være ansvarlig for eventuelle forsinkelser eller manglende levering af din ordre. I tilfælde af at dit korts godkendelse og validering bortfalder, forbeholder Fabula Living ApS sig ret til at annullere din ordre.

 

FORTROLIGHED

Fabula Living ApS respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Fabula Living ApS deler derfor ikke information om vores kunder til nogen tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion.

 

KONTAKT

Vi kontaktes bedst ved at sende en email til info@fabulaliving.dk og vi vil gøre vores bedste på at besvare din henvendelse snarest muligt, men ikke senere end 48 timer.